کاندوم کدکس مدل نامرئی بسته 3 عددی

کاندوم کدکس مدل نامرئی بسته 3 عددی

کاندوم نامرئی یا فوق العاده نازک به کاندوم هایی گفته می شود که از ضخامت بسیار پایینی برخوردار هستند. این مدل کاندوم حسی همانند مقاربت بدون کاندوم را برای زوجین ایجاد می کنند. کاندوم نامرئی کدکس نیز همینطور است و از ضخامت بسیار کم برخوردار بوده و دارای مواد افزاینده میل جنسی و تحریک کننده برای افزایش لذت و به حد اقل رساندن زمان ارگاسم است.

Views: 1

کاندوم کدکس زیرو نامرئی بسته 3 عددی یکی دیگر از محصولات برند ناچ کدکس یا کدکس می باشد که از محصولات فوق نازک این برند به شمار می رود. ضخامت بسیار نازک این محصول باعث افزایش لذت جنسی در هنگام نزدیکی می شود. کاندوم نامرئی کدکس زیرو از سه عنصر ساخته شده و فاقد پیچ ​​و حلقه نگهدارنده است و یکی از محصولات ساده این برند به شمار می رود. همچنین به لطف استفاده از لاتکس طبیعی در این محصول، کاملا با پوست سازگاری دارد.

کاندوم کدکس مدل نامرئی بسته 3 عددی

ویژگی های محصول کاندوم نامرئی Codex Zero

کاندوم Codex Zero Invisible یک بسته 3 تایی از لاتکس است که احتمال حساسیت را تا حد زیادی کاهش می دهد. پس این کاندوم را می توان یک کاندوم ضد حساسیت دانست. همچنین به لطف استفاده از مواد مصنوعی، این محصول دارای خاصیت ارتجاعی بسیار خوبی است. به گونه ای که احتمال شکست را به صفر می رساند.

کالا های مرتبط